martes, 14 de junio de 2016

Despre abuz, Notiuni juridice importate din Spania.


Nu-i nimeni (sper eu) care sa nu cunoasca semnificatia notiunii de "abuz".
In inceputul asta de iunie 2016, se "trage" cu abuz, in "foc incrucisat" din ambele laturi ale unei imaginare "linii a frontului", o linie a frontului intre "partizanii Democratiei" si intre "armatele regulate ale ne-democratiei".
Fiecare vede filmul cu ochelarii lui, iar mie imi reiese (prin ai mei ochelari) cum ca . . . fiind Basescu, conducatorul moral al "partizanilor Democratiei" (in timp ce vad in Udrea pe "continuatorul lui Basescu"), in timp ce vad in "binomul iohanis-ponta", conducerea bicefala a "armatei regulate a ne-democratiei".


Ma rog, ideea e ca . . . da unul in altul cu "abuzul", si eu mi-am zis: "Mai frate, da' ce-o fi ala harbuz?"
Si uite asa dadui cu "cautarea" (ca Greuceanu cu buzduganu), o data mai la suprafata, apoi mai adanc si apoi si mai in profunzime si, . . .  "sorprais", pe taram romanesc, mare branza nu gasii.

Adica, ne umplem gura cu etichete de "Abuz" cum ne-am umple gura cu ambalaj de "ciocolata cu rom", dar, cand pipaim cu limba sa dam de continut, continut ioc.

Noroc ca eu, prevazator, am pus intai "obiectul prelucrat" intr-o pagina ruda cu asta dar cu diferenta ca aia e "pagina web"iar formatul web imi permite alte traznai, pe care formatul blog, nu mi le permite.
Brr . . . cu scuze de rigoare aruncate in eter, dar scriind aici mi-a venit ideea sa schimb numele acestui blog de la "Enciclopedie politica" la numele de"Blogoenciclopedie" din motive pe care nu mai pierd timpul sa le explic.
Pana adaptez eu informatia de la formatul pagina la format blog, invit pe cine vrea sa viziteze continutul explicativ al conceptului "Abuz" in pagina "Abuzul-Enciclopedie politica"





No hay comentarios:

Publicar un comentario